SEA VOYAGE TO THE BLESSED LAND

SEA VOYAGE TO THE BLESSED LAND

Όνομα σκάφους: Οδηγήτρια
Έτος Ναυπήγησης: 2018
Αριθμός Επιβατών: 140
Ολικό Μήκος: 21,00 m
Δρομολόγιο: Ουρανούπολη – Άγιο Όρος
Διάρκεια: 50′

Πενήντα λεπτά της ώρας. Τόσο διαρκεί ένα θαλάσσιο ταξίδι για τον καλό – ευτυχισμένο και ευλογημένο τόπο. Από την Ουρανούπολη στο Άγιο Όρος. Και πίσω. Και ξανά. Σημασία όμως δεν έχει μόνο ο προορισμός, έχει και το ταξίδι…

Η Οδηγήτρια σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε για να εκτελεί αυτό το δρομολόγιο σε καθημερινή βάση, προσφέροντας στους επιβάτες της ένα άνετο ταξίδι, με ό,τι προστάζουν οι ανάγκες της σημερινής εποχής. Με ολικό μήκος 21,00 m και μέγιστο πλάτος 5,50 m (τύπος OCEAN 20M), διαθέτει κλειστό χώρο συνολικής χωρητικότητας 76 επιβατών στο κύριο κατάστρωμα (main deck), ενώ το δεύτερο ανοιχτό κατάστρωμα (upper deck) δύναται να φιλοξενήσει έως και 64 επιβάτες. Το σκάφος διαθέτει 3 wc επιβατών και 1 wc πληρώματος, πλήρως εξοπλισμένο κυλικείο (bar), χώρο έκδοσης εισητηρίων (ticket office), καθώς και χώρο εναπόθεσης αποσκευών (luggage storage).

Η γενική διάταξη του κυρίου καταστρώματος σχεδιάστηκε με γνώμωνα την ασφαλή επιβίβαση  – αποβίβαση παράλληλα με την άνετη και ευχάριστη παραμονή των επιβατών, συμπεριλαμβανομένων ΑΜΕΑ, καθ’ όλη την διάρκεια του ταξιδιού. Με ξεκάθαρους και ευρύχωρους διαδρόμους κίνησης ορίστικαν οι περιοχές στάσης – παραμονής των επιβατών κατά την διάρκεια της πλεύσης, καθώς και οι υπόλοιποι λειτουργικοί χώροι (χώροι εναπόθεσης αποσκευών και έκδοσης εισητηρίων, wc, κυλικείο, γέφυρα), που δύναται να εξυπηρετούν τόσο τις ανάγκες των επιβατών, όσο και την διευκόλυνση των εργασιών του πληρώματος. Σε συνεργασία με τους κατασκευαστές, το αρμόδιο ναυπηγικό γραφείο και την πλοιοκτήτρια εταιρία, όλοι οι χώροι μελετήθηκαν λεπτομερώς, με σκοπό την βέλτιστη λειτουργικότητά τους.

Σε ό,τι αφορά στην επιλογή υλικών και χρωμάτων, αποφασίστηκε πως αναζητώντας ένα ανάλαφρο οπτικά και ταυτόχρονα σύγχρονο αποτέλεσμα, οφείλαμε να ξεφύγουμε από τα συνηθισμένα ναυτικά στερεότυπα. Έτσι, η σκούρα τροπική ξυλεία έδωσε τη θέση της στις απαλές αποχρώσεις του μελιού ενός λευκού ξύλου. Το λευκό κυριάρχησε στις λείες εσωτερικές επενδύσεις, οι οποίες τονίστηκαν με τα ξύλινα και τα μεταλλικά στοιχεία που τοποθετήθηκαν για την ολοκλήρωση της κατασκευής. Οι χώροι κίνησης και στάσης διαφοροποιήθηκαν όσον αφορά στις επενδύσεις του δαπέδου, οι οποίες έδεσαν αρμονικά με τα υπόλοιπα υλικά. Τα υφάσματα, ουδέτερα και ιδιαίτερα, έδωσαν το τελικό ανάλαφρο επιθυμητό ύφος, δημιουργώντας οπτικές αντιθέσεις που αποπνέουν έναν φρέσκο αέρα στη ναυτική κουλτούρα του σήμερα.

ΜΕΛΕΤΗ ΝΑΥΠΗΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ: ShipInvestigation Marine Technical Bureau | ShipInvestigation Co.
ΜΕΛΕΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ: Eutopia Design Studio
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΚΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ: Ocean Shipyard S.A. | ocean.gr